Assistentti
Assistentti
Haluatko työskennellä vastuullisessa ja innostavassa työyhteisössä?
Puolustuskiinteistöt on Senaatti-kiinteistöjen tytärliikelaitos, jonka tehtävänä on tuottaa tilapalvelut Puolustusvoimille ja sen määrittämille kumppaneille. Asiakkuudenhoito-yksikkö vastaa Puolustuskiinteistöjen toimitilajohtamisen asiantuntijapalveluista, vuokrauksesta ja investointien suunnittelusta, hallinnasta sekä investointeihin liittyvästä asiakasyhteistyöstä.
Symboloiko linnanjuhlat sinulle muutakin kuin pukuloistoa? Loistavaa, sillä kanssamme pääset tukemaan isänmaata, maanpuolustusta, vaikuttamaan alan kehitykseen ja olet mukana luomassa työ- ja koulutusympäristöjä, joissa innostutaan, onnistutaan ja viihdytään.
Miksi juuri sinun pitäisi kiinnostua?
Mitä tarjoamme Sinulle
- Pääset huolehtimaan siitä, että yksikön toiminta on sujuvaa ja pääset omalla työpanoksellasi vaikuttamaan asiakastyön ja asiantuntijoiden onnistumiseen.
- Työtäsi tukee vastuullinen, ammattitaitoinen ja innostava työyhteisö. Me varmistamme, että henkilöstöllämme – kuten myös asiakkaillamme – on aina parhaat edellytykset onnistua työssään. Kuulumme Suomen innostavimpiin työpaikkoihin!
- Tarjoamme nykyaikaiset työvälineet, joustavat työajat, mahdollisuuden oman ammattitaidon ja osaamisen jatkuvaan kehittämiseen sekä monipuolisen tehtäväkentän mielenkiintoisessa toimintaympäristössä.
Assistentin tehtävässä toimit avustavassa roolissa yksikön eri alojen asiantuntijoille ja pääset omalla tekemiselläsi vaikuttamaan asiakkaille tuotettavien palveluiden toimivuuteen. Tuet yksikön työntekijöiden ajanhallintaa asiakastapaamisten ja -tapahtumien järjestelyissä. Tehtäviin sisältyy mm. matkasihteerin tehtävät, laskutus ja laskujen käsittely sekä TYHY-toimintaan osallistuminen. Lisäksi pääset tukemaan yksikön työntekijöitä tietojärjestelmien käytössä. Tehtävässä pääset osallistumaan myös muiden toimintojen ja palveluiden kehittämiseen oman osaamisesi puitteissa.
Toimit läheisessä yhteistyössä koko oman yksikkösi henkilöstön sekä muiden Puolustuskiinteistöjen ja Senaatti-konsernin yksiköiden kanssa. Tehtävässä onnistumisessa keskeistä on järjestelmällisyys, yhteistyökyky, palvelualttius ja hyvä verbaalinen kommunikointitaito suomeksi. Tehtävänkuvaa täydennetään valitun henkilön kanssa kokemuksen ja osaamisen perustella.
Tehtävän toimipisteeksi voit valita Kuopion, Jyväskylän, Kouvolan tai Helsingin. Työskentely tapahtuu asuinpaikkakuntaa lähimpänä olevalla toimistolla ja tehtävä edellyttää matkustamista satunnaisesti. Hybridityöskentely on myös mahdollista kotikonttorissa tai muissa Senaatti-konsernin toimipisteissä.
Hae meille asiakkuusyksikön assistentiksi, jos sinulla on
- vähintään 3 vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä
- tehtävän edellyttämä kaupallinen koulutus (esim. tradenomi)
- kokemusta monipuolisista kiinteistöliiketoimintaa tukevista tehtävistä kuten raportoinnista ja tietojärjestelmien tukihenkilönä toimimisesta
- kykyä oma-aloitteisuuteen, järjestelmällisyyteen, vastuullisuuteen, luottamuksellisuuteen ja joustavuuteen
- hyvät vuorovaikutustaidot sekä kirjalliset ja suulliset viestintätaidot
- hyvä Microsoft Office -työkalujen hallinta ja kokemusta tietojärjestelmistä, mm. tiedonhallinta, talous ja laskutus.
Arvostamme
Tehtävässä on hyödyksi kokemus insinööritoimistossa tai kiinteistöjohtamiseen keskittyneessä organisaatiossa työskentelystä. Eduksi katsotaan myös julkisten hankintojen osaaminen ja Puolustusvoimien toiminnan tunteminen sekä hyvä englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito.
Valintaprosessimme
Ilmoitamme avoimet työpaikat kotisivuillamme, sähköisissä hakukanavissa tai lehdissä. Hakemusten vastaanottamisen jälkeen järjestetään valittujen henkilöiden haastattelut ja soveltuvuusarvioinnit (käytetään toimihenkilö- ja esimiesrekrytoinneissa), joista hakija saa itselleen palautteen. Jokaiselle hakuprosessissa mukana olevalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti sähköpostilla tai puhelimitse. Teemme hakijan suostumuksella turvaselvityksen ennen työsuhteen alkua.