Turvallisuusassistentti
Turvallisuusassistentti
Senaatti -kiinteistöissä on määräaikainen paikka avoinna asiakaspalvelun huippuammattilaiselle. Miksi juuri sinun pitäisi kiinnostua?
Mitä tarjoamme Sinulle
- Assistenttina työtehtäväsi ovat monipuolisia sekä vaativat tarkkuutta – ja siksi työssä onnistumisen tunteet takuulla palkitsevat. Työlläsi on merkitystä.
- Työtäsi tukee vastuullinen, viihtyisä ja innostava työyhteisö. Me varmistamme, että henkilöstöllämme – kuten myös asiakkaillamme ja sidosryhmillämme – on aina parhaat edellytykset onnistua työssään. Kuulumme Suomen innostavimpiin työpaikkoihin!
- Tarjoamme nykyaikaiset työvälineet, joustavat työajat, mahdollisuuden oman ammattitaidon ja osaamisen jatkuvaan kehittämiseen sekä monipuolisen tehtäväkentän mielenkiintoisessa toimintaympäristössä.
Hae meille assistentiksi – tee työpäivistäsi merkityksellisiä!
Etsimme innostunutta ja tarkkaa assistenttia määräaikaiseen tehtävään 14.4.2025 – 14.4.2026 väliseksi ajaksi. Tässä monipuolisessa tehtävässä olet tukemassa laaja-alaisesti tiimiämme ja pääset syventymään projektinhallintaan sekä tilausten ja raporttien käsittelyyn. Päiväsi ovat täynnä mielenkiintoisia työtehtäviä, joissa hyödynnät ongelmanratkaisukykyäsi ja yhteistyötaitojasi.
Pääset mukaan tukemaan Senaatti-kiinteistöjen turvallisuuspalveluita ja vaikuttamaan palveluiden laatuun sekä sisäiseen asiakastyytyväisyyteen. Olet tärkeässä roolissa tukemassa turvallisuuspalveluryhmää varmistamaan palveluidemme sujuvuuden ja huipputason. Hyvä asenteesi ja oma-aloitteisuutesi näkyvät tiimityöskentelytaidoissasi.
Teemme hybridityötä ja voit valita minkä tahansa Senaatti-konsernin toimipisteistä ympäri Suomen.
Hae meille turvallisuusassistentiksi, jos sinulla on
- soveltuva opisto- tai korkeakoulututkinto
- vähintään kolme (3) vuotta työkokemusta assistentin tehtävistä
- erinomainen asiakaspalvelutaito, yhteistyötaidot sekä paineensietokyky
- kyky omaksua uusia järjestelmiä ja toimintamalleja
- erinomainen suullinen ja kirjallinen suomen kielen taito.
Arvostamme myös kiinteistö-, henkilöstö- ja toimitilaturvallisuuden tuntemusta sekä ruotsin ja englannin kielen taitoa.
Valintaprosessimme
Ilmoitamme avoimet työpaikat kotisivuillamme, sähköisissä hakukanavissa tai lehdissä. Hakemusten vastaanottamisen jälkeen järjestetään valittujen henkilöiden haastattelut ja soveltuvuusarvioinnit (käytetään toimihenkilö- ja esimiesrekrytoinneissa), joista hakija saa itselleen palautteen. Jokaiselle hakuprosessissa mukana olevalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti sähköpostilla tai puhelimitse. Teemme hakijan suostumuksella turvaselvityksen ennen työsuhteen alkua.